Min balkong är en plats där jag gärna tillbringar tid under sommaren. Där sitter jag och läser, lyssnar på poddar, funderar över livet och njuter av lugnet. (Då jag lyckas tränga undan ljudet från EPA-traktorer som far förbi) På vintern är den förstås betydligt mindre inbjudande, men under de...